tisdag 29 januari 2013

Gud o hans kompisar och bebisträff.

Idag har jag och L varit på babycafe och sjungit, dansat, pratat och fikat. Vi har även sagt en bön ( L låg mest och kollade på ljuset, bajsade, trummade på en trumma, åt, skrek och sov) och kände oss allmänt kristna. Kändes ju ganska meningslöst då de andra barnen var runt året och äldre. Men det har trevligt att lämna huset lite allafall :-)

Sen har vi träffat fina S och hennes son M som egentligen skulle födas dagen efter L men som kom två veckor för tidigt. Kul att prata och träffa en som är lika ny på det här med bebis som jag är. Roliga var att han väger några fler hundra gram än L men är desto kortare så det var kul att se skillnaden :-)

Sen var jag och L och handlade gick som en dans. Jag pratade hela tiden med henne så hon visste vad som hände. Hon gillar och handla precis som jag. Det gillar jag starkt :-)

F har idag fått kläder från Westham. Han köpte två klädesplagg till L. Väldigt roligt.

Ta hand om dig. / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar