torsdag 10 januari 2013

Hej febern! Hur mår du?

Kalas nu har jag fått feber också. Inte nog med att jag har ont sedan förlossningen och försöker klara mig med den smärtan nu har febern kommit också. Känns ju inte helt ok. Mådde bra fram till för några timmar sen. Men nu har jag tagit smärtlindring så jag hoppas allt bara försvinner inom kort! Fryser gör jag med. Skit också!

Bäbis har växt också så det känns bra att det går åt rätt håll. Hon gillar även att åka bil så det är också skönt. Men det absolut bästa som hände idag var att jag tömmde diskmaskinen idag (låter en hel del) och dammsög typ under vaggan(där hon sov) Vaknade dottern av detta? NÄ för hon är en fantastisk bebis! Förstår inte hur nyblivna föräldrar klara av att smyga omkring när barnet sover, känns jobbigt ;-) Men sen vet man aldrig hur det blir sen men just nu kan jag fixa och dona utan att hon bryr sig nämnvärt.

Nu ska jag lyssna på min kropp och bara vila så jag blir frisk. / Ulrika

Älskade djur. Siri vill ligga i spjälsängen men jag har förbjudit henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar