torsdag 21 mars 2013

Min älskade man!

Ikväll har F haft egentid och umgåtts med vår fd granne. Och när han kom hem så hade han gömt något under jackan som han bad mig dra ut. Jag var helt säker på att det var en ask choklad eftersom det kändes som det. Men vad fel jag hade. Det var en iPad (även kallad Padda) som han hade köpt. Blev jätte överraskad. Så nu sitter jag här med min Padda. Den har även ett skal som är grönt alltså kan man till och med kalla den för Paddan ;-)

Annars har jag varit i Växjö idag och donat lite. Köpte två saker till Trollet som hon behövde. Städade även Ninnis bur så nu är hon glad. Jag var till och med så snäll så hon fick några morötter!

Ska snart gå och lägga mig. Som alltid är jag kalas trött på kvällarna. Ta hand om dig så hörs vi en annan dag! / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar