måndag 27 maj 2013

Promenad och sprutor!


Idag har jag jobbat halvdag på jobbet. Lagom kan jag tycka. När jag kom hem mötas jag av funderande pappan och Lilltroll med nappflaskan i högsta hugg. Jag, Lilltroll och Hidde gick sen en promenad i gröna fina skogen. Mötte även upp en utav grannarna och hennes två hundar. Hidde var nöjd precis som jag och Lilltroll. Lilltroll somnade när vi kom in i skogen. Låg i vagnen som en gungande båt på vatten. 

Åkte sen och tog två sprutor. Hon var duktig fast det gjorde ont. Gjorde nog mest ont på mig. Jobbigt att se dottern gråta. Men sockervatten is the best. Hon gillar det skarpt! 

Nu ska jag fixa disken, baka frukostbullar och bara njuta av eftermiddagen!

Fick ett vackert halsband av funderande pappan och Lilltroll igår. Nyckelpigan från Lilltroll på mors dag och hjärtat av funderande pappan på vår ettåriga bröllopsdag.

Ta hand om dig / Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar