lördag 29 juni 2013

6 månader.

I morgon är det sex månader sen vår familj blev fyra. Det är helt galet att det redan har gått sex månader som dottern kom på helt fel dag (hon missade med två dar) men vad glada vi var och är att Lilltroll kom till oss. Nu ligger hon och sover som en sten. Förhoppningsvis sover hon hela natten så jag är pigg i morgon.


Idag vaknade jag och kände mig som en överkörd bäver med ont i huvudet,nacken och illamående. Great! Men nu mår jag som kon på grönbete! Alltså toppen!

Har fått en dator av funderande pappan, han är den mest fantastiska person i hela världen! Älskar honom som in i bomben! Jag får ta och överraska honom på något vis så han förstår hur mycket jag uppskattar och älskar allt han gör för mig. Jag har mina idéer på vad jag ska hitta på...

Hoppas du får en fin helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar