fredag 15 november 2013

Sjuk som en hel man!

Japp det är jag det, när jag väl blir sjuk tycker jag sjukt synd om mig själv och är galet gnällig. Igår låg jag ca 8 timmar i sängen och sov och var allmänt sjuk. Idag mår jag bättre förutom att min hals nu börjar bli rasslig och allmänt dryg! Men det går väl över om ett tag förhoppningsvis.

Lilltroll gick sina första steg idag ganska stort om du frågar mig och ännu större för fröken Lilltroll. Efter hon hade gått så har hon varit lite barnslig och inte ens velat stå men nu på kvällen gick hon några steg till. 10,5 månad jag är mig fanken imponerad! Nu ska vi bara inskaffa ett par skor så kan hon gå hur långt som helst 😄

Nu ska jag ut med hund i stormen (låter som det blåser som satan ute) sen ska jag gå och lägga mig!
Ha en fin helg! 

Vår underbara dotter när hon blev fotograferad av Åsa Fredh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar