tisdag 24 juni 2014

3,5 dag!

Jaha jaha 3,5 dagar kvar innan jag går på ledighet i fem veckor. Inte illa alls om du frågar mig. Ska bli underbart att vara ledig med familjen och bara ha mysigt. Funderar om jag ska skriva en lista (gillar listor) på saker som vi behöver göra under dessa veckor. Ett staket skulle sitta bra och ett uterum med väggar. Lite lister lite här och där också. Men mest av allt ser jag fram emot sovmorgon under min ledighet (HAHAHAHA eller hur!!) dottern kommer vakna mellan 05-08 varje dag. Tur ändå att man fick jobb i ett år framöver som börjar vecka 33 :-)

Annars händer det jättemycket hela tiden i våra liv mest i dottern då hon är inne i papegojtiden (härmar allt man säger) så nu får vi börja se upp vad man säger...

I morgon ska jag klippa mig eller en nyexaminerad firar ska klippa mig. Tummen upp.

Ha det fint:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar