lördag 15 november 2014

Heja mamma! Lille katt, imse vimse

Jag vet inte vad jag gjort men tydligen hejar Lilly på mig! Hon sjunger även lille katt och imse vimse där hon (som det låter) står i sängen. Eller kanske hållet hon på med ett gympapass hör inte exakt. 

Varit och slängt skräp idag och hälsat på våra förredetta grannar. Mycket trevligt. Var även och handlade alltid lika trevligt med Lilly springandes i affären. 

I morgon är det storstädning som gäller här hemma. Tänkte också sätta upp lite tavlor också ser jag fram emot. 

Det där med att lägga dottern och gå ut funkar dåligt. Nu ligger jag här på golvet och Lilly vill också smaka min klubba. Hon fick nappen i stället. Jag vann

Hoppas du lyckas bättre med läggningen än vad jag gör. Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar