söndag 3 maj 2015

Husvagn, dragkrok, kalas och cross

Nä jag har bestämt mig. Jag vill ha en husvagn. Jag vill ha en med 4-6 bäddar (så jag kan ta emot besök) och gärna med förtält. Sen är jag nöjd. Den får helst inte vara för gammal heller.  Mannen vägrar husvagnsemester han skjuter sig hellre i foten tror jag än att komma med på en semester med husvagn. Men jag ska allt prova på det. Kanske redan i sommar. Har ingen dragkrok på bilen heller så där har jag ett litet problem.

Vi har varit på kalas idag. Väldans trevligt. God fika mycket lek genom att trampa runt med olika fordon och hoppa studsmatta. Broder tog även ut sin cross. Dottern vägrade sitta och åka med men jag skuttade upp som en glad 15 åring. Jävlar vad kul det var. Skrattade och var jätteglad. 

I morgon är det måndag igen. Jag hoppas på solsken och varmt hela veckan. 

Mitt bilbatteri dog i helgen (glömde stänga dörren) så bästa mannen fixade det. Tack tack! 

Ha det fint / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar