måndag 4 januari 2016

366 dagar!

Jajemän 2016 är året med 366 dagar då februari i år har 29 dagar. Alltså har du en extra dag att gå lite galen på. Detta år ska bli året då jag ska skärpa mig. Jag ska framkalla bilder, ta lite dejter med mig själv (då jag tror alla kan behöva det), umgås mer med familjen och då menar jag verkligen umgås utan all teknik, göra spontana saker, unna mig saker, vara mer positiv (är ett måste om vi ska göra det vi ska göra) och har roligt för det är väl lite meningen med livet kan jag tycka. 

Julen är över och stressen ska nu försvinna är väl planen. Själv ska jag på Spa och njuta under några timmar med behandling och HOTELFRUKOST!!!! För det är jag värd. Ska bli så galet nice. 

Ta hand om dig och åk mycket pulka för det är vi alla värda.

/ Ulrika med ETT L och med K...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar