tisdag 19 januari 2016

Vitt vitt vitt överallt!

Åkte till jobbet idag efter ha hittat min bil under massa snö. Körde lugnt och fint förutom en liten halkning när jag skulle svänga (jag bromsade och svängde det gjorde inte bilen). Kom på att vi behövde något gott till kaffet på planeringen så det fick bli varsin semlekorv (smidigare att äta än dessa bullar) mina kollegor var mycket glada. Fortsatte att snöa hela dagen fram till typ 15 sen slutade det. Jobbade till 18:00 plumsade sen genom lite snö
För att sen hitta min lilla röda snabba såhär:
Efter mycket snö i stövlar och hittande av min bil rullade jag sakta hemåt. Men även om jag har kämpat med snön idag så älskar jag snö. Det är så vitt och ljust. Lagom kallt har det med varit. 

Ta hand om dig /Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar