fredag 15 april 2016

Inte så farligt.

Jaha nu har jag tagit ut ägg som nu ligger och myser på att labb. Dagen för mig började vid 03:45 alltså mitt i natten. Körde här ifrån vid lite i fem. Sov en del på väg ner. Blev välkomnade och blev placerade i ett rum med säng. Fick en avslappnings tablett som jag inte trodde tog då jag inte kände något men sen så...hög och avslappnad som en sten och började sjunga en låt som jag inte minns nu. Sen kom de in efter ett tag och förundrades över hur dåsig jag faktiskt var. Sen var det dags för lite morfin och bedövning. F tyckte det var tur att jag inte såg nålen tydligen var den gigantisk. Men jag blundade mig igenom allt. Det stack till lite men inte så farligt. De fick ut nio ägg så nu håller vi tummar och tår. 
En bild på när jag myser med värmekudde på rummet.

Om du läser denna blogg och är i samma  båt som jag så får du gärna fråga mig frågor eller bara skicka en kommentar. 

I helgen ska vi på två kalas. Älskar kalas!

Ta hand om dig o ha en fin helg! / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar