söndag 31 juli 2016

Trött, tröttare, Ulrika

Idag gick jag upp vid halv 7 för jag hade bestämt och bokat plats för att stå på loppis. Nu en timma efter jag kommit hem så sitter jag nu och kollar på dottern som badar och med min första kopp kaffe för dagen. Jag är svintrött!! Jag köpte två Barbiedockor till dottern en sjöjungfru och en överrörlig och en sådan där anorektisk My little pony häst som låter och rör sig lite. Å sen köpte jag även en spindelmannen sovsäck för en sådan behöver hon ju....
5 kronor kostade denna skönhet som var överrörlig! 
Åh den där till höger hade massa färger i håret och var sjöjungfru 45 kronor kostade hon. Köpte henne innan de släppte in allt folk. 

När jag satt där och insåg hur billigt människor säljer sina leksaker/kläder funderar jag på varför inte fler köper begagnat. Snacka om att spara pengar. Ett tips till dig från mig: Köp begagnat! Vi måste faktist vara rädda om vår jord vi har bara en.  

Jag satt mer eller mindre hela dagen men solen sken och det var mycket folk så det blir en tidig kväll ikväll. Fick sålt ganska mycket så jag är supernöjd och svintrött!

Ha en fin kväll där ute / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar