onsdag 31 augusti 2016

Kaffe??

Jag är så jäkla sugen på Kaffe så det är helt galet! Då kanske du tänker: Men ta dig en kopp då hur svårt kan det vara? Men grejen är den att nu när jag håller på med ivf så säger alla att man ska dra ner på koffeinet eftersom det egentligen inte är så bra för dig. Därför har jag slutat dricka kaffe men just nu är jag fantastiskt sugen på kaffe med massor av mjölk. Men jag får helt enkelt vänta ett tag till. Men och andra sidan kunde jag inte dricka kaffe de första tre månaderna med dottern. Så detta kaffe kommer ju dröja kalas länge om allt nu går bra. Som vi hoppas att det gör. 

Mår illa och har ömma bröst men det kan ju vara alla hormoner som jag har tagit och tar.
Smoothie när den är dom bäst!


Ha en fin dag / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar