onsdag 1 mars 2017

22 jobb dagar kvar och semlor

Nedräkningen har börjat. Idag har jag 22 dagar kvar att jobba. Känns helt galet att om ca 2,5 månad så kommer småsyskonet till oss. Vilken resa det har varit. Inte en vi myser lite och sedan 9 månader senare kommer bebis utan mer hej hej doktorn nu startar vi en process och ett och ett halvt år senare har ni er bebis. Sedan vet jag att det kan ta så mycket längre tid men för oss är det typ 2,5 år som vi har väntat. Men nu så är det väldigt mycket på G. 
Många säger att jag har en pojkmage. Det enda jag vet är att den gillar att trycka och böka vid mina revben på vänster sida, AJ! 

Idag har jag ätit 2,5 semla. Jag ska nu äta lite fil så jag inte känner att jag svälter i morgon på morgonen. De var hemmagjorda så det betyder lite nyttigare ,eller?!
Goda var det i allafalla. Nu fil och sedan sova!

/ Ulrika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar