onsdag 22 mars 2017

Att köra bil som en cooling och godis

Ja det är så jag kör bil nu för tiden. Jag har ryggstödet typ liggandes. Bebis knör och trycker som bara den. Det jobbiga med detta är att jag inte riktigt ser var min lilla bil slutar i framkant. Men jag ser typ cool ut. Jag som hade en plan att jag skulle åka och hälsa på mina nära och kära nu när jag går hem. Men med magen som växer och bebis som absolut inte gillar hur jag sitter när jag kör blir det ett problem. Jag får helt enkelt bjuda hem folk till mig. 

Jag är sugen på godis också men jag har lovat mig själv att bara äta på fredag och lördagar. Men det är ju onsdag och den kallas ju för lilllördag eller?? Visste du förresten att onsdag kallas för lilllördag pga att pigorna var lediga på onsdagar (så de kunde hänga med drängarna) så det kunde ha lite kul. Jag hörde det på Gold fm så det borde vara sant. 

Nu DUMLE! / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar