måndag 3 april 2017

Ledig!

Japp då har jag jobbat min sista dag på länge. Det har nu gått en dag och jag har bestämt att tvättkorgen inte ska vara överfull något mer! Jag har tvättat TRE maskinen och jag har galet nöjd med detta. 

Har också varit på samtal om den kommande förlossningen och besökt BB.  Var inne i det rummet dottern föddes för fyra år och tre månader sedan. Å kollat in i badrummet där jag badade och fick en smoothie. Galet vad tiden går och jäklar vad mycket jag absolut inte minns. Detta blir nog kalasbra! 

Sedan köpte jag 10 ägg för 10 kronor där hönorna har det superbra och ger kalasgoda ägg! Fick kaffe och dottern hängde med den minsta i familjen. Bra eftermiddag helt klart. 

Sedan var det gympa för dottern sedan gick jag, hon, Hidde och Siri på ängspromenad och hittade ett litet björkträd som vi ska ha påskfjädrar i. 

Ha det fint där ute / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar