tisdag 30 maj 2017

Egentid med sonen.

Japp idag gör dottern klar sin traktor på förskolan. Alltså är jag och sonen hemma och njuter av varandra (jag kollar TLC och gillar alla deras program) Sonen vill helst ligga på mig då han klart älskar mig och min närhet. Amningen är fortfarande inte skön och mysig som jag vet att den blir när det slutar göra ONT! Men vi kämpar på eller jag kämpar med att inte gråta varje gång. 

Bebisar ska tydligen ligga på rygg också. Det gör sonen för det mesta men han somnar väldigt bra på sidan också. Idag var vi på skogspromenad. Hidde samlade på fästingar och jag gillar vagnen som vi har nu supermycket bästa vagnen utav de två vi har, Kronan duo. Ska sälja vår mountain buggy och köpa en Kronan duo s. 
Har ett likadant kort på dottern.

Nu middag och sedan är det inte långt till att gå och lägga mig. Trött som en småbarnsmamma.

/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar