söndag 11 juni 2017

Ingen ork!

Jag känner mig lite dålig just nu. Jag har alltid så mycket planer när jag vaknar sedan blir det aldrig som jag tänkt mig ändå. Min plan idag var:
- Sätta ihop spjälsängen (sonen sover nu i vaggan och brevid mig i ett hemmagjort babynest, funkar jättebra) 
- Lägga ut grejer till försäljning (inlines, barnvagn,barbiemöbler,kläder,resväska med mera)
- Städa huset plocka undan och göra en ordentlig räd bland allt vi har som vi inte behöver!

Men vad har jag gjort idag? 
- Varit ute med dottern och blivit jagade av stora farliga elefanter. 
Elefanterna hade fångat gorillorna. Dessa gorillor var typ snälla de åt blodgodis....
Galet högt gräs också.

- Lagt ut barbiemöblerna (Thats it!!) 
Sedan har jag ammat och suttit vid tv och läst Meekatt boken.

Hopplöst! Känslosam är jag också trodde det skulle gå över men tydligen inte. Heja mig! 

Min morgon var mysig då jag fick ett leende av sonen. Mammahjärtat smalt lite då. 

Ha det fint / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar