torsdag 22 juni 2017

Utedass, läggning och katt o hundpromenader

Om det mot all förmodan skulle bli strömavbrott här ett tag så har nu dottern  klarat av att gå på ett utedass. Heja henne. Du kanske tycker att det verkar konstigt men strömavbrott har vi i bland på landet. Å om det då finns alternativ till att göra sina behov ute eller på ett dass väljer jag alla dagar i veckan att gå på utedass i stället för i naturen.

Idag sköter jag läggningen av barn själv får se när dottern somnar ikväll. Mitt värsta rekord är 22:45 alltså om två timmar. Så gott om tid...sonen är vaken med inte så konstigt då han har sovit hela dan (lyllos honom).

Nu städa lite. Ha en fin midsommar / Ulrika 
Jag håller ofta på med hund och kattpromenad också. Går superbra om katterna följer med när jag går hem. Annars slutar det med att jag får hämta den timmar senare hos grannen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar