onsdag 2 augusti 2017

En vecka utav Hidde!

Nu har den första veckan av många gått utan att Hidde finns i vårt hus. En vecka med sorg men också glädje då vi har minns honom. En vecka med tankarna: Å jag måste stänga dörren så inte Hidde smiter, var ska Hidde sitta i bilen nu när jag ska dit? Nu måste jag hålla koll på Hidde så han inte springer in till grannen, jag måste vänta på Hidde, måste ge Hidde mat, här kommer Hidde, måste se var Hidde är så han inte blir påkörd med mera. 

Igår ville dottern har en skinkbit - Jag kan dela med mig till Hidde, nä just det. Vi får skicka upp skinkbitarna i en ballong och flygplan till Hidde och Birka och de andra katterna som är döda. Mitt hjärta brast lite då. Dottern har sagt till många att Hidde är död. Till och med min systers barn har nämt det några gånger och har sagt att han saknar Hidde. Han har även sagt att Hidde var hans favorithund han har även varit lite ledsen.  En kompis son hade sagt att han gillade Hidde fast vi inte har träffats så många gånger.  Han var omtyckt den där Hidde. Som min mamma alltid sa Hidde är speciell! Hon sa det med kärlek. 
Dessa ville hon skicka upp. 

Som sagt det är tomt utan honom. Siri gillar maten vi köpte till honom (mjukmat i korv) hon äter som en häst och låter inte de andra katterna äta så mycket! 
George,Hidde och Siri efter en kvällspromenad. 

/ Ha det fint Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar