måndag 25 september 2017

Fotografera mera och Lidl!

ÖYes Box det ska jag börja göra snart (ska bara hitta laddaren till kameran vi har någon stans) så kan jag ta massa fina bilder. Kan tänka mig att jag kan bli bra på det. Och inte bara ta bilder så där hej hopp utan faktiskt lära mig och bli lite utav ett proffs! Den som lever får se. Men jag undrar var laddaren är. Ingen ordning någonstans. Blir lite trött faktiskt. 

Idag var jag och barnen på Lidl och handlade (vad gör man annars på Lidl?) Vi skulle ha vanliga gummistövlar vi kom ut med fodrade blinkande gummistövlar,  yoghurt glass som var ganska god och en Moana kopp och lite annat. 

Nu somnade dottern efter en fantastisk (eller inte) läggning. Åh nu är det min tur (efter lite koll på Wish) 
Igår på promenaden när dottern ville ha hjälp att komma ifrån leran som hon precis hade gått i. Jag sa nej och mutade med pepparkakor då gick det helt plötligt att gå i leran. Underbara trots! 

Natti / Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar