söndag 26 november 2017

Blu-ray och dvd!

Igår var jag och dottern och fixade lördagsgodis på hemmakväll (som tyvärr stänger efter nyår) då deras godis är toppen. Men eftersom de nu säljer ut alla filmer de har så jag gick lite crazy och köpte fyra dvd (då jag någonstans har en dvd spelare) sedan köpte jag också fyra blu-ray filmer. Har jag en blu-ray spelare? Nä det har jag inte (idiot) så nu har jag åtta stycken filmer men jag kan bara se fyra om jag hittar min dvd spelare. Det går bra för mig. Sedan fick jag en utav dvd bara för han som jobbade där var snäll. Jag gillar gratis saker. Heja heja. 

Idag var jag och dottern på kalas hon fick slime med sig hem. Jag kommer inte berätta för henne att man kan göra slime för så jobbar jag! 

Dippar kommer och går men jag överlever. 
 /Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar