torsdag 14 december 2017

Alltså hår och en bild!

Jag har kommit på att jag har fått ganska långt hår (längre än vad jag någonsin har haft) och jag vet liksom inte hur jag ska hantera det riktigt. Å det jag gör då är att fråga min kompis som har riktigt långt hår. Hennes svar på min fråga var: Kapa inte det! Inte för det svaret var till någon hjälp men okej. Jag borstar det och har det både uppsatt och nersläppt. Sonen är en stor beundrare av det med. Inte heller det hjälper mig då han mest grejar och drar i det. Jag kan ju fläta både inbakad och utbakad. Jag får fundera på detta. Men det dumma är också att det är lite uppklippt och det hjälper inte det heller. 
Har du några tips? Att klippa det är inget tips. 


Det säljs fortfarande barn hela tiden! Det måste få ett slut för bövelen! Här kommer en bild till dem som skadar barn. 

/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar