onsdag 27 december 2017

Jul är kul men välkommen 2018!!

Jaha då var julen över för detta år. Det bästa med julen var nog att möta upp vänner från förr. Underbart att jag fortfarande har så fina vänner kvar i mitt liv. En som jag träffade har jag känt sedan jag var 17. Den andra har jag känt sedan jag var 19. Underbara vänner!  Nu är det bara nyårsafton som ska passera så 2018 kan göra intrång i mitt liv på ett jävligt positivt sätt!! Kommer börja nästa år med en jobbintervju så det är ju super.

Som sagt 2017 har haft sina höjdpunkter så som sonen. Just nu är det väl det absolut bästa som har hänt i mitt liv 2017. Det enda jag kan säga är att jag ser fantastiskt mycket fram emot 2018.

Jag ska strax torka alla golv i lgh för det måste man göra i bland. Å planera att ta ner julen såsom gran och lite tomtar. Haft granen här sedan i början av december typ. Härligt! 

Ha en fin kväll /Ulrika 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar