måndag 17 oktober 2016

Hur jag mår.

Med dottern mådde jag bra under hela graviditeten. Var väldigt trött en period och kräktes en gång och det var efter KUB testet. Annars mådde jag bra. Lite illamående men inget jag inte klarade av. 

Nu är det andra bullar:svintrött,illamående,öm, äta ofta, allmänt känsligt för dofter och annat. Blir lite smått knäpp. Sedan vill jag inte klaga då vi verkligen har gjort en resa (tom två stycken fast första gick åt skogen) där jag fått utstå en hel del såsom hormoner som gör att jag mådde som jag mådde, fick ont och mådde allmänt skit de veckorna det hände, plocka ut ägg, sätta in ett ägg och så vidare. Men visst fanken är jag glad att allt har gått bra och att bönan mår bra där inne. Men det tar ju inte bort att jag inte mår tipp topp nu.

Så jag skickar mycket energi till alla som kämpar där ute. Jag håller mina två tummar att allt går bra för er!


/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar