söndag 19 februari 2012

"Om du alltid säger "vi får se", händer det aldrig någonting"- Nalle Puh 
Under hela denna helg och några utav vardagarna denna vecka så har jag suttit med hemtenta. Är nu så galet trött och vill bara gå och lägga mig. Det har inte varit en rolig tenta heller så det har inte gjort saken bättre. Men något bra har den fört med sig. Nu vet jag verkligen vad min C uppsats ska handla om. Tecken som stöd till talet. Nu vet jag vad jag ska samla på mig i sommar. Massa information om tecken som stöd  =)
Annars är allt bra med mig ska försöka hundträna Milton så han går bättre ihop med hundar. Som han är nu vill jag inte vara med om. Hidde är kalas bra med andra hundar: Han älskar andra hundar! Det blir att jobba på Miltons hundmöte eftersom vi ska träffa en Engelsk springer spaniel nästa helg (Hidde har träffat honom förut)men det blir nytt för Milton.
Jag ska verkligen försöka skriva mer i bloggen vad som händer i mitt liv. Ta hand om dig så länge!
Kärlek
Ulrika
                                                                      
En banan.

Tecken för banan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar