tisdag 7 februari 2012

-20 alltså jätte lallt

Hej där ute!
Det är kalas kallt här uppe i skogarna temperaturen visade -20 idag precis innan jag skulle ut med djuren. Även om jag är ganska tålig så är -20 inget som jag älskar jätte mycket. Det blir på något sätt för kallt för min smak. Men visst man kan ju alltid ta på sig massa lagar kläder på sig. Men då kommer det problemet att man inte kan röra sig ordentligt =)
Haft lite av en svacka nu i några veckor men jag börjar komma upp på det normala igen. Åh jag måste erkänna att det känns väldigt bra. Kommer förhoppningsvis inte ha några bestående men :D
Annars händer det inte så mycket denna vecka ska jag plugga som en satan i gatan inför mattetentan på fredag yihaa.
Ta hand om dig och glöm inte att leva idag imorgon kan det vara försent =)
Så kallt att vilddjuren gräver efter mat under eken

Siri som nakenkatt
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar