söndag 21 juli 2013

Kalasvarmt

Det är det enda jag kan säga om vädret just nu. Men jag gillar det. Hidde däremot förstår inte varför han behöver gå ut när det är så varmt. Det enda han kan tänkas göra är att vara på altanen (oftast då mitt i solen eller under altanen) även om det är kalasvarmt. Lilltroll är inte heller så imponerad av värmen. Men att gunga och springa in i våra hälar med gåstolen är väldigt roligt! Hon har fått sin första tand också så hon är allmänt gnälligt över det. Men för det mesta är hon en toppen bebis. 

Håller på att fixa i lekstugan. Det går långsamt framåt. Skulle behöva mer tid och mer leksaker. Men jag ska bli klar innan semestern är slut. Det är mitt mål. 

I morgon väntas det målning, pantning av burkar, städning, tvättning och kanske en liten lur :-)

Tingeling på dig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar