söndag 1 juni 2014

Färga håret!

Nu sitter jag här och kollar film och har massa färg i håret. Awesome. Den dagen jag blir rik ska jag unna mig att gå till frisören. Eller skiter jag i det och gör rastaflätor istället (coolare och jäkligt gött att ha). 
Bonden klipper gräset denna fina dag. Luktar ljuvligt älskar det. 

Livet rullar på som vanligt har fått jobb i ett år och det känns ju jävligt bra. Så efter sommaren blir det jobb på en förskola lite närmare där vi bor. Skönt att inte behöva köra så långt. 

Jag och fröken lilltroll ska kolla när HIF spelar match idag. Alltså får hon korv med bröd till middag. Så vi ska heja och klappa händerna när HIF gör mål (förra gången klappade hon händerna när motståndarlaget gjorde mål). Trevlig avslutning på en långledighet :-)

Ta hand om dig (nu ska jag ta ut färgen ur håret, det bränner lite)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar