måndag 1 september 2014

Att bo där jag har städat!

Jag är inte jättebra på att städa. Tycker det är sjukt tråkigt. Skulle egentligen vilja slänga/sälja hur mycket saker som helst. Men då ska jag ju orka lägga upp annonser och åka och slänga grejer. Sånt har inte jag tid med. Men det kommer dagar då jag städar och då blir det lite mitt favoritställe i huset. En gång städade jag groventren så jag satt där och drack te. Jäkla mysigt. 

Tänkte jag skulle bli av med ett barbord (vitt och silver) från Ikea funkar kalas behövs bara stolar. Men då blir jag ju av med mitt här-slänger-jag-allt-jag-har-i-händerna-eller-på-sängen-bordet. Livet är jobbigt. 

Var på dop i helgen väldigt mysigt jag fick bebisen att somna i min famn. Lite det som en fadder är till för eller?! Åt gott både smörgårdstårta och tårta. Gött gött. 

Jobbar heldag i morgon så dags att sova lite. Hidde och dvärgkatten är redo för detta. Dessa interligenta djur ;-)


Hej då då :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar