onsdag 16 juli 2014

Fröken Vit (Alli) är tillbaka!

Japps nu är hon inne igen vår lilla (ragdoll) lilla katt, Alli. Hon har ju varit och hängt med påfågeln till katt ett par dagar. Så nu när jag var ute och skulle försöka få in kaninen i transportburen (man ska ha respekt för något som har klor) så hon kunde komma in i sina vanliga kvällsbur istället för hundgården där vi har henne ibland. Så skrek Alli och kloade på fönstret. Självklart tar jag (världens bästa matte) in gullekatten in i huset igen. Så nu är hon glad igen. Birka inte lika mycket men vem bryr sig vad hon tycker egentligen.


Idag har jag och Lilltroll hängt hos farmor och farfar med kusiner och faster. Det blev vattenlek, klapp på bäbiskusin och jakt på fjärilar.
Alltid lika kul att vara där =)

Nu ska jag ta och promenera med Hidde och sen hoppa i säng. Den bästa sängen i världen om du frågar mig.

Tudelu på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar