onsdag 26 augusti 2015

Till underbara människa!

Idag pratade jag med en som har gått igenom ivf och jag måste säga att jag aldrig har varit så peppad att gå igenom detta som ikväll. Även om säkert en del inte förstår vad man behöver gå igenom så kan jag säga att det inte är en dans på rosor. En hel del besök och sen en massa medicinskt innan man ens är gravid (förhoppningsvis). Men som sagt känner mig peppad till tusen. Ska ta och ringa dem ni morgon så får vi se vad det leder. Heja oss.

Klockan är nu 00:01 och grannarna har släppt ut sin mest skälliga ( piss-röv-helvetes-hund-helvete) hur fan tänker man då!?? Blir så jävla trött. Ändå drack jag kaffe innan jag la dottern så jag inte skulle somna när jag la henne. Så gör jag :-)

Nu ska jag sova ska vara länge på jobbet i morgon.

Hej då.
Den dagen jag blir på tjocken igen ska jag njuta och FAN inte klaga det minsta! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar