onsdag 5 augusti 2015

Dra åt skogen, bittert inlägg!

Så där ja nu har jag kommit till fasen (i min sorg att jag inte kan bli gravid på naturlig väg) jag är arg, förbannad och bitter. Såg idag att en som jag känner fått sitt ANDRA barn (grattis) jävla skit helvete att inte det var jag! Sen fick jag precis reda på att en annan ska ha sitt andra i vinter (grattis igen) men inte fan är det jag där heller! Skit helvete!! 

I morgon ska jag ringa och kolla hur det går för de på förkringsbolaget med min ersättning. Jag hoppas på en jätte ersättning så vi också kan få vårt andra barn. Jag har så många fula ord som vill komma ut men de tar vi en annan dag. 

Varit på Öland några dagar mycket trevligt och soligt. Jag brände min rygg så jag har ont. Skit med! 

Hoppas dagen i morgon slutar bättre än denna. Vill inte veta om du är gravid i morgon men på fredag går det nog bra att berätta. 

P.s men klaga inte på din graviditet till mig då jag troligtvis kommer sluta umgås med dig!!

1 kommentar: