onsdag 28 december 2016

Att bli mätt fort och majs!

Det problemet hade jag inte när jag var gravid med dottern utan då kunde jag äta som en häst och ändå få plats med något sött efter. Men med denna bebisen orkar jag inget och det finns absolut ingen plats för något gott och sött. Hopplöst!

Igår åt jag och dottern tacos. Dottern ville ha majs så självklart fick hon detta (som förstör mer än vad det gör det godare) Siri katten tyckte detta luktade himmelskt så vi gav henne lite majs (för i min värld gillar inte katter majs) efter typ en hel burk var hon sedan nöjd. Kan ju inte vara normalt men om man läser på kattmat så innehåller det ofta majs. Lärt mig något nytt. Siri älskar majs! 

Efter majsätningen var hon tvungen att ligga på min mage för det gjorde hon även när jag var gravid för fyra år sedan.


Ha en fin dag  / Ulrika 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar