lördag 18 november 2017

Att fiska och Ikea.

De som fiskar se det troligtvis som något väldigt rogivande och ofta släpper man fisken fri efter man mätt och vägt den. Å så får fisken leva ett tag till. Eller om de inte får någon fisk så ser de som fiskar det som en fridfull tid på vattnet. Bra fiske för alla inblandade. 

Men så finns de fiskare som är lite mer luriga. De fiskar för att få reda på saker de inte har med att göra. Jag gillar det inte. Bättre med fiske som gör att man slappnar av och bara njuter av livet i/på en båt/brygga/strand.

Var på Ikea idag. Trevligt förutom att min bil är för liten och jag fick med allt förutom min Kallex hylla. Men det löste sig. Tack gode Gud för släktingar. 


God natt världen låt morgondagen bli bättre och gladare för jag behöver det mycket! 

/ Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar