söndag 29 januari 2012

Myspys

Snö och allmänt mysigt är det ute och inne just nu.  Gick en långpromenad i skogen idag med Hidde och Milton. Eftersom jag inte har Milton lös så är det tyvärr inte lika avslappnande. Men det fungerar och det är väl det som är huvudsaken. Just nu ligger båda väldigt nära mig. Hidde på golvet nedanför soffan och Milton tätt bredvid mig. Mys!
Hidde fick idag även hälsa lite på hamstern My som just nu bor i det gröna rummet. Han pep och var när på att hoppa in i buren. Han är så söt när han kollar på en med en sådan blick som bara säger: Snälla snälla matte och husse låt mig få pussa på henne! Jag ska försöka ta ett kort så ska du få se =)
Annars har de senaste veckorna varit bra. Har en hel del i skolan men jag gillar det mesta. Har till och med fått upp ögonen för matematik som jag absolut inte gillade i grundskolan. Nu när jag får det förklarat för mig på ett pedagogiskt sätt så är det helt annorlunda. Jag har speciellt en vän att tacka för det. Hon är en pärla med stort P.
I dag bär det av till IKEA för att gå där och strosa lite med fästmannen.  Ska bli riktigt mysigt. Det är bara roligt att komma bort lite och bara gå och titta.
Igår hade vi syster och hennes fästman på besök. Väldigt mysigt!
Ta hand om dig!

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar