tisdag 27 mars 2012

Hej där ute!

Nu var det dax jag ska inskaffa mig en ny mobil då min nuvarande bara gör mig allmänt irriterad. Det lutar starkt åt en Sony Ericsson Experia Ray. Känns som det är en lagom stor och bra mobil som jag kommer vara nöjd med. Men det bytet får vi ta när jag har råd. Just nu är det mycket annat som ska donas med =)
Gosade med bebis idag, det var väldigt trevligt och mysigt. Blir alltid lika glad i själen när jag träffar honom. Gick även lite på stan och strosade, väldigt kul och trevligt då jag inte har varit inne i stan på månader =)

När jag kom hem så gick jag ut med hundarna. Solen sken och när vi mötte upp lekkompisen Zacky så brydde de sig knappt om honom utan lekte bara med varandra. Tråkmånsar. Milton har inte riktigt förstått att Zacky är snäll som också vill vara med och leka. Milton skäller och jagar bort honom. Men Milton har blivit bättre på hundmöte även om han faller tillbaka lite på sitt gamla sätt i mellan åt.
Nu ska jag ut med hundarna igen kanske vi även få med katterna =)
Ta hand om dig

Sony Ericsson Experia Ray

Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar