söndag 25 mars 2012

Våren är här!

Jag borde bli bättre på att ta kort speciellt nu när våren är kommen på riktigt. Ganska mycket har hänt på dessa veckor. Jag har firat två stycken ettåringar. Alltså har jag ätit massa gott så som tårta och kakor =) Jag gillar att gå på kalas!
Jag har även donat i vår trädgård. Vi (Fästmannen) sågade ner några grenar som jag bar iväg.  Kom även på att jag är ganska farlig med en såg då jag blir lite galen och sågar ner lite för mycket grenar.
Var idag på äventyr med syster yster så det nu kommer blomma ännu mer i vår trädgård. Har även ätit våfflor och gosat bebis idag. En lyckad dag helt enkelt. Har faktiskt varit duktig och pluggat lite också så jag kan lämna in en restuppgift som jag har =(
Nu ska jag snart hoppa i säng så jag är pigg tills i morgon!
Ta hand om dig =)
Ulrika
Birka den vackraste Maine coonen drottningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar