söndag 4 mars 2012

Stora frågan och brand!

Den 29/2 så gick jag ner på knä med ros och ring i handen och frågade jag min kära sambo om han ville gifta sig med mig! Åh han sa JA klart jag vill! Har nog aldrig varit så nervös. Inte för jag trodde han skulle säga nej utan för jag var rädd att han skulle komma ner för trappan för tidigt och förstöra min överraskning. Men jag hade fyllt sängen och sovrumsgolvet med rosen blad och tänt en massa  ljus. Så jag måste erkänna att jag är väldigt lycklig just nu!

Sen hände det som inte får hända. Vårat hus började brinna!! Något i krypgrunden började brinna så vårat hus blev rökfyllt. Brandmännen sa att inom ca 15 minuter så skulle vårat hus varit övertänt. Tur i oturen att vi var hemma. När man tänker efter så finns det knappt några ord. Det kunde ha gått så illa. Fy fan för bränder!

Känner mig allmänt stressad över både skolan och detta med branden. Tur att jag har en fantastisk sambo och vänner!

Ta hand om dig!

Ulrika

p.s Grattis älskade V på din ett årsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar