onsdag 27 mars 2013

Det älskade skrattet...

...och det dåliga samvetet.

Ikväll skrattade vår (hon har ju faktiskt en mamma och en underbar pappa) dotter för första gången. Det var fantastiskt att se och höra!

Jag har hunnit dammsuga, fixat lite papper (har ungefär ett par 100 som jag måste ordna med), tvättat, varit på promenad så min dag har varit full.

Jag ska strax ut med Hidde en snabbis sen ska jag sitta med arbetet. På tal om Hidde så har jag lite dåligt samvete för honom då han nu inte alls får lika mycket uppmärksamhet längre sen Trollet kom. Men jag ska bli bättre. Funderar på att börja spåra med honom då han tycker det är ruskigt kul. Han var nog en jakthund i sitt förra liv. Jag kan till och med få ett rådjursben av en jägare här i byn så det är ju ett + om jag ska spåra med Hidde. Jag tror även han saknar Milton därför är det extra viktigt att jag umgås med honom och låter han träffa andra hundar.

Nu ut i mörkret :-) / Ulrika

P.s kul att så många läser bloggen. Skriv gärna en kommentar :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar