tisdag 26 mars 2013

HURRA FÖR MIG!

Jag har fått jobb så jäkla skönt. Det är en 75% tjänst i en småbarnsavdelning (1-3 åringar alltså) här i närheten. Är så glad och spänd på samma gång. Fantastisk känsla att jag nu kommer få en lön! Jag gillar att få lön livet blir lite roligare med pengar ;-)

Visst det kommer bli lite jobbigt att inte umgås med Trollet lika mycket men hon har en fantastisk pappa som hon kommer hänga med :-)

Som du såg i förra inlägget så har jag ju påsk pysslat lite och efter jag gjort det satte jag några fjädrar i en låg buske utanför fönstret. Igår så upptäckte katterna dem. Så när jag gick ut idag så hängde alla fjädrar som satt längst ner nedåt. Blir så trött på dessa djur. De har även tuggat lite på dem. Drygos!

Jag hoppas du får en fin dag! / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar