fredag 10 maj 2013

För gammal!

Idag var vi nere på HIFs fotbollsplan och lirade lite boll. Det gick jättebra tills jag insåg att jag inte alls är så duktig som jag trodde. Kommer ihåg när jag tog nästan alla bollar när vi hade en turnering (i sexan) och jag hade kalas kul. Nu känner jag mig bara gammal och allmänt rädd för bollen. Å sen att slänga sig efter bollen är ju att skriva på att få ett lårbensbrott. 

Har även duschar Hidde idag då han rullade sig i en död fågel (alltså blev Hidde måttligt road när han insåg att han skulle duscha när han kom in) ute på ängen.

Sov så gott / Ulrika 

Hidde förstår inte alls varför han står i badkaret och blir blöt!

Försöker springa av sig den hemska doften av schampo ;-)

2 kommentarer:

  1. Du är inte för gammal babes! Kan jag spela utan att bryta lårbenshalsen så har du en lång karriär framför dig! <3

    SvaraRadera