tisdag 7 maj 2013

Napp!

Alla har nog åsikter om denna napp. Å här kommer min. Under ca fyra månader har jag köpt/beställt ett antal nappar för att få lilltrollet (funderande pappan har döpt henne till det så nu kör jag på Lilltroll jag med) att suga på napp istället för hela hennes hand. Då jag tycker det är bättre att hon suger på napp än fingrarna. Sen kan jag tycka det är galet att så många föräldrar trycker in napp i munnen på sina barn i tid och otid. Barn har ingen direkt sugbehov efter en viss tid. Å varför i hela fridens namn trycker föräldrar in nappen när de hämtar från förskolan.
Men alla fall så har nu Lilltroll napp när hon är trött och ska sova. Sen hoppas jag att vi håller det så hon inte har napp hela tiden när hon inte behöver den.

Hej hej!




2 kommentarer:

  1. Du är så duktig Trollmor. Älskar dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag älskar dig så funderande pappan! Du är fantastisk🌹

      Radera