söndag 16 juni 2013

Kortaste helgen!

Denna helg har känts jättekort. I fredags var det dags för avslutnings hitttepå för Alvesta kommuns nior. Började jobba vid kvart i ett och var hemma vid kvart i två på natten. Först jobbade jag på fritids och sen på niornas avslutning. Då avslutningen ska vara på en hemlig plats var se flesta spända på vad dom skulle hända. Vi åt god mat så jag njöt för fullt.

Sen åkte vi i väg till landet till en stor lada och hade trevligt. Där vi hade ordnat med en massa aktiviteter så som bollkasting, tjurridning, minigolf med mera. Jag red på tjuren två gånger brände mig på armen och kände mig allmänt gammal. 
Kom hem runt två och stupade i säng. 

Gick upp vid 05 första gången sen sov jag till 08. Åkte efter lunch ner till Karlskrona och var på broders 30 årsfest. Galet trevligt med lekar och god mat och dryck. Så idag körde jag hem och har gosat med Lilltroll och funderandepappan. 

Nu ska jag bara ta det lugnt. Ha det gött där ute :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar