lördag 8 juni 2013

Rensning av kläder!

Då jag inte kan göra någon rensning av mina kläder (då jag inte skulle ha några kläder kvar) så rensade jag Lilltrolls kläder. Det visar att det behövdes då hon växer som ett ogräs. Då vi fick två gekås kassar med kläder av grannen så nu har Lilltroll en nästan helt ny garderob (inte nytt för världen men för oss). Jag gillar begagnat speciellt om man kan ta över från någon man känner. Vi har kläder tills hon ska ha stl 98 känns toppen! 

Idag var stimmet här (funderande pappans föräldrar) så vi var och slängde allt trä från altanen, jag gillar stimmet! :-) i morgon ska vi klippa gräset och fixa i trädgården. Jag ska ta reda på någon god päronsått som vi kan plantera (vi har ett men de är inte alls goda förutom när de är omogna och hårda),

Nu ska jag smyga ut och göra lite nytta! Ta hand om dig / Tingeling

Hidde tar ett nap när vi var på promenad. Dumma hund! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar