tisdag 11 mars 2014

Denna c-uppsats.

Jag är så trött på den men jag kan äntligen se slutet på den fast jag ålar mig fram som en orm som ålar jävligt sakta. Jag vill ju ha ett jobb typ nu eller 2/5 skulle sitta gött. Jag sitter varje kväll med den bara för att få den klar men det är det där småfixet som är kvar. Du vet lite som när man renoverar och de förbannade listerna ska på plats innan det är klart. Men jag är väldigt stolt över den fast den är mer än ett år försenad. Hur svårt ska det vara att få den klar?! Sen har jag ju lite svårt med det där att få till det, skit läs och skrivsvårighet. Men men klar ska jag bli inom en jävligt snar framtid det lovar jag mig själv. 

Alla säger att det är brist på förskollärare men jag vet inte om jag ska tro på det. Kanske alla tjänster kommer i augusti. Jag sökte en tjänst som jag så gärna vill ha så jag hoppas jag får komma på en intervju allafall. Det skulle vara kul som in i bomben. 

Lilltroll växer och frodas och pratas hela tiden. Jag (och några till) har börjat se att hon är ganska lik mig speciellt när jag var i hennes ålder. Glad är hon för det mesta förutom när hon blir skitförbannad och det inte går som hon vill. Då är hon kanske inte lika glad ;-) 

Fästingarna har kommit fram nu också. Hittade en på Hidde igår. Hatar dom så galet mycket. Äckliga djur! Tänkte sätta på ett halsband på Hidde så vi slipper dom. Sen har vi dom andra två fästingmagneterna som ligger i lövhögar och får in typ 500 stycken varje gång de varit ute. Usch!!!

Nähe om man skulle göra något vettigt nu när Lilltroll sover. 

Ha det gött där ute :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar