fredag 28 mars 2014

Märkliga chefer

Jag har haft en del chefer i mitt liv och de flesta bra och härliga människor. Men så finna det ju alltid de där lite märkliga cheferna som försöker få en att känna sig mindre värd och då blir alla fall jag trött. Jag har ju fått jobb. Fast jag hade huligan dottern med mig på intervjun så gick den väldigt bra (jag fick ju jobbet). Har varit på en annan intervju också där jag också fick jobbet men jag tackade nej pga lönen. Jag har inte läst 3,5 ÅR för att få en skitlön. Chefen där tyckte inte alls det var märkligt att jag fick så lite eftersom jag inte har min examen. Var nere i några dagar tills jag fick detta erbjudandet. Där jag fick 3,5 tusen mer. Samma kommun bara olika delar av kommunen. Märklig som bara den. Åh när jag sa till henne att jag inte hade min examen så sa hon mer eller mindre att den kommer ju snart och det är det som är huvudsaken. Du har ju förskollärarutbildning. Jag gillar såna människor! Börjar allafall jobbar om en vecka. Heja mig 😀

Helgen blir lugn med jobb i trädgården och städning. Ska även fixa lite inför inskolning av dottern.

Ha det fint där ute 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar