lördag 12 juli 2014

Att lyda sin hund!

Det enda som dryg Hidde vill nu är att vi ska gå och lägga oss. Hur jag vet detta är på grund av att han sitter och flåsar som en ko (som har sprungit som en idiot) brevid mig. Då kanske du tänker att det inte alls är det han vill utan han vill gå ut. Men nej nej han och jag var precis ute i regnet med honom och han gödslade allt några grässtrå och var allmänt dryg ute med. Han till och med hoppar upp med sina framtassar på stolen där jag sitter och kollar på mig med sina stora ögon som nästan trillar ut (han är en tibbe de är tyvärr avlade så). Nu har han lagt sig ner då jag är mer envis än honom så det så. Skojade bara nu sitter han upp igen.

Annars är semestern kalas. Har haft toppen värder så jag ska inte klaga. Förutom nu då eftersom det regnar. Har fått hem en påfågel också som inte alls är en fågel överhuvudtaget men som låter som en. Det slutar med att påfågeln skriker och Lilltroll säger: Tyst! Eftersom funderande pappan säger så. 

Nu släppte funderande pappan ut Hidde på altanen eftersom han trodde att Hidde behövde bajsa men nej då han hoppade ut och la sig på altanen. 

Min peruk har kommit också kalasbra om du frågar mig :-)

Ha det gött där ute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar