tisdag 1 september 2015

Hidde hund och Mountain buggy vagn.

För ett tag sen började jag ha med Hidde pidde baktus har du sett en kaktus? med mig till jobbet.  Han trivs utmärkt med detta.Hur jag märker detta är för att när jag ska gå morgonpromenaden med honom och ska tillbaka in i huset går han till bilen och mer eller mindre vägrar följa med in utan vill bli insläppt i bilen. Han ligger alltså i bilen medans jag jobbar så går jag en promenad med honom när jag har rast. Sedan att han älskar att gå på promenad i samhället där jag jobbar märkts också tydligt då han går mer framför än bakom mig på promenaden. Heja Hidde!

Annars är allt bra med mig. Tänkte jag skulle sälja dotterns Mountain buggy/ Urban Jungle klockren vagn men dottern har växt ur den så hon sitter lite som en kratta i den. Den är från 2012 och klarar det mesta underlaget allt från asfalt till kalhyggen liggdelen är "mossgrön" = ljusgrön och sittdelen är typ grå. Om du är intresserad av en toppen vagn så kan du skicka iväg ett mejl eller en kommentar. 

Skulle ha slingat håret idag men eftersom det är skittråkigt så gör jag det en annan dag istället. =)


 Ha det gött / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar